Sony HT-CT370 2.1-kanaals Soundbar met draadloze subwoofer zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT370 2.1-kanaals Soundbar met draadloze subwoofer zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Morad1979 16-11-2014
Dit is mijn eerste soundbar en ben heel tevreden over de geluidskwaliteit. De compacte design en gebruiksgemak vallen op. Alle toestellen die erop worden aangesloten worden onmiddellijk herkend. De instel mogelijkheden zijn leesbaar op de LED display. Het aanpassen van de instelling vergt wat kennis, maar de instellingen die je regelmatig zou aanpassen zijn gemakkelijk te vinden.

Is zeker een aanrader.

Robiiiiin 01-09-2014
De geluidskwaliteit is geweldig. Wanneer men een film ziet, lijkt het geluid echt de hele kamer te vullen. De subwoofer zorgt voor een mooie diepe bass, deze zorgt voor een inleving in je films en games.
Het toestel beschikt over een NFC- en Bluetoothverbinding. Deze werkt steeds, zonder problemen, op men gsm, computer of tablet. Er is ook gedacht aan de mensen die nog een analoge (aux) kabel willen gebruiken.
Op het vlak van gebruiksgemak, heb ik één enkel minpuntje gevonden. De TV en de sounbar lijken niet altijd even goed verbonden met elkaar te zijn. Het komt soms voor dat ik met de afstandsbediening van mijn TV, ik de soundbar niet kan bedienen. Vervolgens krijg ik dan de melding dat er een communicatiefout is opgetreden.
De soundbar heeft een erg mooi design, dat perfect past bij de nieuwe TV van Sony. Ook de meegeleverde subwoofer is fijn afgewerkt. Deze subwoofer heeft ook het voordeel dat je hem over in de kamer kan plaatsen. Hij is namelijk draadloos met de soundbar verbonden.
Ik bezit deze sounbar nu enkele weken en kan hem aan iedereen aanbevelen.

MatrixTom 18-08-2014
Ik ben tevreden van de meerwaarde die deze soundbar biedt aan mijn Sony KDL-50W828. Het geluid en de bass zijn veel meer aanwezig (logisch met zijn 300 watt, tgv 2x8 watt van de TV). Bij een te hoog volume kunnen sommige tonen wel wat dunnetjes worden (onbalans). Je switcht ook makkelijk tussen de presets. Handig is ook dat hij meteen aanspringt als je je TV aanzet (Sync). Al bij al heeft deze soundbar voor een veel geluidsrijkere kijkervaring gezorgd!

Dee.Willems 18-08-2014
Prima geluidskwaliteit, prachtig ronde warme basgeluiden. Bij het starten van een film krijg je een verrassend breed geluidsveld, vooral met de movie preset krijg je een reeël surround geluid.
Bij opstarten van de digicorder wordt de TV en de soundbar automatisch opgestart en met 1 druk op de knop staan ze allemaal weer uit.

De Backer 18-08-2014
Na uitgebreid reviews te doornemen van Led-TV's en soundbars ben ik uiteindelijk bij de Sony KDL50W828 & HT-CT370 (soundbar) terechtgekomen die uitstekend pasten in de vereisten die ik had binnen m'n budget. Na deze enkele weken in bezit te hebben kan ik niet anders dan tevreden zijn over m'n aankoop. Je kan eenvoudig via bluetooth(NFC) connectie maken om zo met je smartphone/tablet naar streams te luisteren.
Combi: Sony TV - HT-CT370 & Playstation 4 is in 1 woord geweldig te noemen.

Anita Vandenberghe 18-08-2014
Zalig om films te bekijken. Je beleeft de film net zoals in een bioscoop. Met de sound field keuze kan je perfect naar eigen smaak het geluid afstemmen.
Zeker geen overbodige luxe samen met de Sony tv.
Op gebied van design zijn beide toestellen perfect op elkaar afgestemd.

techmike2kx 09-08-2014
Mooi toestel met ruime mogelijkheden in virtual surround, de verschellende presets maken het toestel superhandig in gebruik en zorgen er voor dat je steeds de juiste klankkleur krijgt bij het beeldtype dat je aan het bekijken bent op dat ogenblik.

Philip Lokeren 07-08-2014
Met de 2x 300 watt soundbar met woofer was ik zeer snel het Dolby surround systeem vergeten dat bij mijn oude tv hoorde. De woonkamer wordt elke avond gevuld met een super geluid bij mijn nieuwe Sony Bravia tv. Mega tevreden!

EdgarW 05-08-2014
Ik heb de Soundbar HT-CT370 samen gekocht met de Sony Bravia. De 2 gaan prachtig samen en zijn een stijlvolle toevoeging aan de woonkamer. De geluidskwaliteit is OK, een pak beter dan de ingebouwde TV speakers. Met de wireless subwoofer komen ook de bassen tot zijn recht.

Naast het gebruik van de soundbar voor films & TV gebruik ik vooral de bluetooth functie. Na een vlotte configuratie connecteert de GSM van mezelf direct en kan ik vlot muziek afspelen. Ook als er vrienden bijzijn kunnen ze vlot met & 1 knop connecteren en hun muziek afspelen.

leenp 28-07-2014
zeer gemakkelijk te installeren zeker in combinatie met Sony Bravia televisie ,mooi strak design
draadloze subwoofer werkt uistekend
geluidskwaliteit is zeer goed doch moeilijk te vergelijken daar dit mijn eerste soundbar is

Serge R 28-07-2014
Ik vind het een zeer goede soundbar van zeer hoge kwaliteit. Het geluid is gewoon super.

De mogelijkheden zijn meer als voldoende. Het is ook een groot pluspunt dat hij dienst doet als "HDMI-hub". Hierdoor hoef je niet persé alle HDMI poorten te gebruiken van je televisie, en als je sommige apparaten vaak wilt aan-afkopppelen, zijn de HDMI poorten van de soundbar makkelijker bereikbaar.

Als ik toch een minpuntje moet geven: Ik gebruik de soundbar met mijn Sony Bravia KDL50W829B, op een tv meubel (dus niet opgehangen aan de muur). Doordat ik de soundbar voor de televisie wil hebben, staat deze voor de sensor van de televisie, waardoor het gebruik van de afstandsbediening van tv (wat ik eigenlijk weinig gebruik) niet altijd even handig is. Dit verandert niet veel aan mijn eindscore, het is een zeer goed toestel.

Blije mama met kids 26-07-2014
Mooie aanvulling bij de nieuwe tv. Kids zijn er dol op door de vele mogelijkheden. Thuis is nu net een filmzaal!

Bartieje69 24-07-2014
Best wel tevreden van de soundbar in ieder geval mooie geluiden gelijk je soms in een cinema zit..
zeker een aanrader!

V.Andy 24-07-2014
Sluit perfect aan bij het design van onze Bravia en kwaliteit is top. Goed gebruiksgemak. We zijn zeer tevreden van onze aankoop.